Sunday, November 28, 2010

KREATIVNI INTERNET, još jednom


Od mnoštva zanimljivih stranica, jedna (do dve i tri) za danas:

Streeter Seidell

White Whine

Winnie the Pooh Mental Disorder Gifts (i druge neobične ideje)

Prve dve su "saradničke", zajedničke stranice, a ova treća je - priča za sebe, preporučujem jer "pršti" od neobičnih kreativnih ideja, sklopljenih u fotke, priče, "skaske&anegdote stilom" prikaza tema i događaja koji inače na drugim mestima samo umeju da - smaraju.

Prava razonoda, ko voli, naravno.
Ja volEm.

Lutanje po internetu (k`o skitanje kroz knjižare i biblioteke), uvek ima serendipity šmek, hteli-ne hteli, i tako je bilo i sa linkovanim stranicama.

A video klip ima (sasvim, sasvim malko, istina, ali - ima) nečeg "montipajtonovskog" u sebi, osim što je sastavljen od kristalno čistih (i svima jasnih) stereotipa koje imamo jedni o drugima, traje i dovljno kratko da "ostavi dobar utisak", meni bar.

Negde sam (usput) naletela i na sličnu epizodu koja se ticala pušača, zabrana upotrebe duvana i stereotipa koji su tom temom stvoreni i razvijeni, ali sam ga - zagubila i nisam uspela da se "vratim unatrag" stazom kojom sam do njega stigla, naići će ponovo neki sličan - u internet se po tom pitanju možemo pouzdati, sasvim.

Kad i ako naiđe dan da se na internetu ne može naći baš nijedna zanimljivost, baš ništa novo ili baš ništa smešno - to će značiti samo jedno:

Ljudi su izmislili nešto još bolje od interneta.








Zanimljiva stranica:
College Humor



No comments: